default-header

Loonadviseur

(fulltime)

Voor ons kantoor (standplaats Venray) zijn wij per direct op zoek naar een loonadviseur.

Loonadministratie/advies

De afdeling bestaat momenteel uit een 6-tal collega’s die de gehele salarisadministratie voor onze klanten verzorgen. Zij richten de personeels- en salarisadministratie voor onze klanten in en zorgen er vervolgens voor dat mutaties correct en tijdig worden uitgevoerd en dat de kwaliteit en continuïteit gewaarborgd blijft. Onze klanten kunnen hierbij kiezen voor maatwerk, volledig uitbesteden tot zelf gegevens invoeren en muteren. Ook worden onze adviseurs op interim-basis ingezet indien de situatie hierom vraagt. Voor de gegevensverwerking  wordt gebruik gemaakt van het softwarepakket van Loket.

De functie inhoudelijk

Na een inwerkperiode voer jij het gehele proces uit van de personeels- en salarisadministratie voor de klanten die aan jou worden toegekend. Voor hen ben jij het eerste aanspreekpunt in de administratieve verwerking van hun gegevens maar ook voor advies, zoals vraagstukken op het gebied van sociale verzekeringen, toepassing cao’s, arbeidsrechtelijke zaken, pensioenen en werknemersverzekeringen, etc.. In de contacten met hen weet jij  hun vertrouwen te winnen door de juiste vragen te stellen en goed te luisteren. Verder wordt van jou verwacht  dat je binnen jouw vakgebied tijdig trends en ontwikkelingen signaleert en hiermee proactief aan de slag gaat.

Wat verwachten wij van jou?

Diegene die wij zoeken beschikt over een afgeronde relevante opleiding op minimaal MBO+ of HBO niveau, bijvoorbeeld PDL of VPS dan wel bereid is deze opleiding te gaan volgen. Werkervaring heb je opgedaan binnen een soortgelijke functie en is pré. Verder zijn de volgende aspecten van belang:

  • je bent erop gericht om carrière te maken en succes te boeken en bereid te investeren in je eigen ontwikkeling om dit te bereiken;
  • je hebt kennis van en/of affiniteit met ICT/automatisering en bent hierdoor in staat ontwikkelingen op dit vlak snel eigen te maken;
  • je hebt gevoel voor commercie;
  • je bent accuraat;
  • je bent communicatief vaardig;
  • je hebt een klant- en servicegerichte instelling;
  • ervaring met Loket (www.loket.nl) of een vergelijkbaar systeem heeft de voorkeur;
  • je bent een teamplayer;
  • je bent woonachtig in de regio.
Wat hebben wij te bieden?

Een uitdagende functie binnen een ambitieuze en groeiende organisatie waarin medewerkers zich kunnen verder ontwikkelen en waar initiatieven gewaardeerd worden. Je werkt samen met een gemotiveerd team en hebt contacten met collega’s van andere afdelingen en klanten.

De arbeidsvoorwaarden zijn marktconform en afgestemd op de zwaarte van de functie.

Interesse?

Je motivatie met CV kun je richten aan Jelte Koopman, jelte.koopman@lenssenadvies.nl. Hij is telefonisch bereikbaar op 077-3988327.

Bedrijfsprofiel

Lenssen Advies, kantoorhoudend te Hegelsom, Helden en Venray, is een adviesorganisatie voor ondernemingen in het MKB, de non-profit en agrarische sector. Wij ondersteunen en adviseren hen op het gebied van accountancy, fiscale en juridische dienstverlening, bedrijfsoptimalisatie, finance interim en personeel en organisatie.