Manager HR & Payroll Services

(fulltime/leidinggevend)

Voor ons kantoor (standplaats Hegelsom) zijn wij per direct op zoek naar een enthousiaste, vakbekwame en commercieel ingestelde manager HR & Payroll Services. De afdeling bestaat momenteel uit 5 collega’s en is momenteel sterk in ontwikkeling, met name vanwege de strategische uitbreiding van onze adviesdienstverlening.

De functie inhoudelijk

In deze uitdagende rol geef je in de basis leiding aan een team met ervaren en vakbekwame salarisadministrateurs. Je draagt hierbij zorg dat onze klanten worden voorzien van kwalitatief goede ondersteuning op het gebied van salarisadministratie, maar ook dat klanten hun weg weten te vinden naar deze afdeling daar waar een advies op maat nodig is voor 1e-lijns HR- en verzuimvraagstukken. Je bent in staat om je afdeling verder te ontwikkelen op voornamelijk HR adviesvaardigheden. Je doet hiertoe voorstellen voor ontwikkeling en opleiding van het team in overleg met de directie. In deze ontwikkeling neem je ook de in belang toenemende signalerende rol mee van zowel jezelf als het team, zodanig dat klanten die zich melden met meer complexere HR, verzuim gerelateerde en/of 2e/3e-lijns HR vraagstukken, direct worden gekoppeld aan één van onze HR Adviseurs.

We verwachten van je dat je zelf ook actief betrokken bent bij de meer complexere salarisadministraties en HR-vraagstukken die voorts een hoge mate van diversiteit vertonen. Je ondersteund en coacht het team hierbij en neemt waar nodig het voortouw. Je draagt hierbij zorg dat, middels kennisdeling, het team steeds beter in staat is om vraagstukken van velerlei aard adequaat en (juridisch, vakinhoudelijk) correct te beantwoorden.

Je bent in staat om in deze uitermate zelfstandig rol continue de vakinhoudelijke kant te combineren met commerciële kansen, zowel voor je eigen afdeling als onze HR adviseurs. Je fungeert als een spin-in-het web waar het gaat om het verbinden van HR, Verzuim en Payroll verwante vraagstukken met onze dienstverlening en het creëren van (nieuwe) commerciële kansen daar waar meer complexe vraagstukken van klanten voorliggen. Met de combinatie van je generalistische vakkennis en je commerciële talenten ben je in staat onze business bij zowel bestaande relaties als nieuwe relaties verder uit te bouwen.

Wat verwachten wij van jou?

Je beschikt over minimaal een Hbo-diploma, bij voorkeur verkregen in de richting Personeel & Organisatie of Personeelswetenschappen dan wel Bedrijfskunde met een specialisatie in HR, aangevuld met ca. 10 - 15 jaar relevante ervaring, opgedaan bij meerdere (internationale) bedrijven. Je hebt aantoonbare kennis van en ervaring met salarisadministraties, of op z’n minst een zeer sterke affiniteit in deze richting en weet welke zaken van belang zijn om onze klanten tevreden te houden. Je kennis op het gebied van Arbeidsrecht en Sociaal Zekerheidsrecht is helemaal actueel en bent in staat deze op een adviserende en coachende wijze over te brengen op je team en anderen.

Enige leidinggevende ervaring is wenselijk in deze rol, alsmede ervaring met het coachen van medewerkers. Je bent aantoonbaar in staat je afdeling naar een kwalitatief hoger plan te tillen. Je hebt daarnaast affiniteit met Salaris- en HR/Verzuim gerelateerde ICT/automatisering. Ervaring met Loket (www.loket.nl) en/of  Nmbrs® (www.nmbrs.com) is een duidelijke pre.

Interesse?

Sluit het profiel aan bij je persoonlijke ambities en achtergrond? Ben jij die ondernemende collega die wij zoeken die samen met een hecht team van collega’s verder wil bouwen aan een toekomstbestendige dienstverlening voor onze relaties? Dan willen wij je graag ontmoeten!

Graag ontvangen wij van jou op voorhand een korte maar krachtige motivatie voor deze rol, aangevuld met een actueel CV. Deze informatie kun je per e-mail sturen naar Stefan Königs, Sr. HR Adviseur, stefan.konigs@lenssenadvies.nl.

Voor meer informatie over Lenssen Advies kun je onze website bezoeken, www.lenssenadvies.nl.

Heb je vragen over deze functie of onze organisatie, neem dan gerust contact op met Stefan via het telefoonnummer 077-398 83 27

Bedrijfsprofiel

Lenssen Advies, met kantoren in Hegelsom, Helden en Venray, is een adviesorganisatie voor ondernemingen binnen het MKB, de non-profit en agrarische sector. Wij ondersteunen en ontzorgen onze relaties in de volle breedte op het gebied van accountancy, fiscale en juridische dienstverlening, salarisadministratie en Human Resources.

Marc Lenssen

Heeft u vragen? Neem gerust contact met mij op!

Marc Lenssen
Vennoot

T077 879 54 69
Emarc.lenssen@lenssenadvies.nl

Neem direct contact op
Joris Wijnen AA BBA

Stageplek voor een AA opleiding? Laat u informeren over de mogelijkheden.

Joris Wijnen AA BBA
Vennoot

T077 398 83 27
Ejoris.wijnen@lenssenadvies.nl

Neem direct contact op

Wij maken gebruik van cookies om er zeker van te zijn dat je onze website zo goed mogelijk beleeft.
Ik accepteer cookies van deze website.