Uw boekhouder in Venray

Wilt u zich concentreren op de kernactiviteiten van uw onderneming? En wilt u het verwerken van de administratie voor een deel of volledig uitbesteden? Lenssen biedt ook als boekhouder in Venray de passende oplossing die u zoekt.

Elke ondernemer wil graag bezig zijn met waar hij of zij goed in is. Zo helpen wij ondernemers – zowel zakelijk als privé – met de administratieve werkzaamheden als boekhouder in Venray.

Wij vinden het belangrijk dat onze medewerkers uw wensen duidelijk inzichtelijk hebben en op de hoogte zijn van uw situatie. Zo kunnen wij snel handelen en heeft u altijd inzage in uw administratie; dat is wat u van een goede boekhouder verwacht.

Ook in Venray komen wij graag bij u langs. Zo praten wij u graag bij over de mogelijkheden van:

Online administratie oftewel uw digitale boekhouding

De klapper is tegenwoordig steeds meer uit de mode aan het geraken. En dat is zeer verklaarbaar. Tegenwoordig kunt u middels een mobiele applicatie zéér eenvoudig uw facturen en bonnen digitaliseren. U verliest uw bonnen nooit meer en kunt deze op ieder moment eenvoudig raadplegen vanuit uw boekhoudprogramma of managementdashboard.

Digitaal facturen versturen vanuit de cloud

Facturen versturen is met de hedendaagse techniek een eitje. Het opstellen van de meest uitgebreide facturen en offertes kan voortaan met enkele drukken op de knop. Uw klanten kunnen daarna direct betalen (met bijvoorbeeld I-Deal) en wanneer er een betalingsachterstand opduikt gaat een betalingsherinnering met één druk op de knop de deur uit. Wel zo handig!

Als boekhouder in Venray zijn wij ook voor u dé aangewezen partner voor het verzorgen van u financiële administratie. Als administratiekantoor proberen wij u op een zo efficiënt mogelijke manier te ondersteunen bij uw werkzaamheden, zodat u kunt blijven doen waar u goed in bent.

Wij zijn uw administratiekantoor in gemeente Venray voor de kernen Castenray, Heide, Leunen, Merselo, Oirlo, Oostrum, Smakt, Venray, Veulen, Vredepeel, Ysselsteyn, Wanssum, Geijsteren, Blitterswijck, Wanssum, Geijsteren en Blitterswijck. 

Heeft u vragen? Neem gerust contact met ons op


Tijdelijk ondersteuning

Lenssen voorziet ook in de vraag naar interim administratie werkzaamheden op locatie. Bedrijven schakelen ons in voor interim werkzaamheden wanneer tijdelijk eigen krachten niet in staat zijn om de administratie te verzorgen.

Denk hierbij bijvoorbeeld aan ziekte, zwangerschapsverlof of tijdsdruk. Onze medewerkers zijn bekend met uw administratie waardoor zaken snel opgepakt kunnen worden en er bij u geen achterstanden ontstaan.

Onze diensten

Bekijk hier wat wij voor kunnen betekenen
Rob Zanders

Wilt u ook gaan scanboekhouden? Neem gerust contact met mij op!

Rob Zanders

T077 398 83 27
Erob.zanders@lenssenadvies.nl

Neem direct contact op
Tijs Hendrikx

Factureert u nog in Word of Excell ? Mag ik u informeren over de mogelijkheden van Online Factureren?

Tijs Hendrikx

T077 398 83 27
Einfo@lenssenadvies.nl

Neem direct contact op

Wij maken gebruik van cookies om er zeker van te zijn dat je onze website zo goed mogelijk beleeft.
Ik accepteer cookies van deze website.